De voorzitter van het directiecomité aan het woord

Geven jouw geldzaken je écht een goed gevoel en gemoedsrust?

Die meerwaarde wil vdk jou bieden.
Dit doen we op 2 manieren:

1. Sinds 1926 sleutelen we aan de weg als duurzaam ethische bank

Eerst als financiële hefboom van de werkmensen, daarna als pionier in microkredieten voor het Zuiden en als financier van projecten die onze samenleving vooruit helpen.
Onze aanpak maken we hard met 9 duurzaam ethische garanties.

Gaan we als bank met een hart al ‘hart’ genoeg? Alles kan uiteraard beter. Hoe we dat doen, ontdek je in onze nieuwsbrief ‘Hart Genoeg?’, en dankzij jouw reacties blijven we timmeren aan een duurzaam ethische weg.

2. Goed luisteren en deskundig advies leveren

Elke vdk-vestiging wil een goede buur in zijn buurt zijn, open voor advies en raad-op-maat, bij jou thuis of op kantoor. Ondernemingen en Organisaties krijgen bij vdk hun persoonlijke relatiebeheerder. Voor cliënten die iets te ver van een vdk-kantoor wonen, is er een telefonische raadsman of -vrouw via het vdk-Contactcenter.

Nog een troef: wij blijven resoluut onafhankelijk als regionale bank. Zonder inmenging van holdings of buitenlandse groepen. Zo krijg je telkens ongekleurd advies van mensen dicht bij jou die voor een langetermijnrelatie gaan. Als duurzame, voorzichtige bank, hebben we ook stevige reserves opgebouwd. Sla er gerust onze kerncijfers op na.

Leer je ons graag beter kennen? Via een goed adviesgesprek ontdek je waar vdk voor staat.

Graag tot binnenkort!

Leen Van den Neste