Digitaal bankieren

Vrouw met laptop in sofa

Gratis online@vdk

Ook via je laptop, pc, tablet of smartphone kan je de meest gangbare bankverrichtingen doen: geld overschrijven, je saldo raadplegen, een doorlopende betalingsopdracht regelen of een rekening aanvragen. En dat allemaal gratis.

Man thuisbankiert

Gratis mobile@vdk

Download de mobile@vdk-app om je bankzaken te regelen waar en wanneer jij wil. Met de app kan je snel, makkelijk en veilig je betalingen raadplegen, berichten bekijken, bijlagen downloaden, overschrijvingen uitvoeren en zoveel meer.

twee vriendinnen maken een selfie

Payconiq by Bancontact-app

Betalen met je smartphone doe je met de Payconiq by Bancontact-app. Je kan met de Payconiq by Bancontact-app betalen in heel wat winkels of online, maar ook snel geld overschrijven naar je vrienden.

Koppel schudt de hand met adviseur

Aan het loket

vdk bank is mee met zijn tijd. Je kan je bankzaken daarom helemaal zelf digitaal regelen. Maar een persoonlijke service blijven we toch heel belangrijk vinden. Daarom kan je voor al je bankzaken ook nog altijd terecht aan het loket in je vdk bank-kantoor. Onze medewerkers helpen je heel graag en beantwoorden al je vragen.

Krijg jij graag persoonlijk advies?