koppel verhuist

Lenen voor je woning

Kies je voor een hypothecair krediet, of net niet? Of heb je een overbruggingskrediet nodig?

gezin vertrekt op reis

Lenen voor een auto

Ga je voor een nieuwe auto of een tweedehandse? En wat denk je van een ecologische auto of elektrische (bak)fiets?

man met krulletjeshaar in zonlicht

Lenen voor andere doeleinden

Onverwachte kosten, schenking aan je kinderen of andere persoonlijke plannen?

advies koppel

Wij maken tijd voor je

Bij vdk bank krijg je deskundig, eerlijk en transparant advies. We zoeken samen naar een lening op maat van jouw financiële mogelijkheden. Zodat jij nog genoeg ruimte hebt voor je andere plannen. Wij maken tijd voor je. We willen er op elk belangrijk moment in je leven zijn, met eerlijk advies van mens tot mens.

Maatschappelijk verantwoord lenen

vdk bank maakt het verschil door te kiezen voor verantwoorde kredietverlening. Dat wil zeggen dat we inspanningen doen voor maatschappelijk verantwoord ondernemen. Hoe we dat juist doen? Dat lees je in onze gedragscode.

Alle procedures die vdk bank volgt als ze kredieten verstrekt aan particulieren zijn in overeenstemming met de inhoud van de leidraad en de gedragscode die opgesteld werd door BVK (Beroepsvereniging van het Krediet) en Febelfin (Belgische Federatie van de Financiële Sector).

Let op, geld lenen kost ook geld.

vdk bank-klanten Matthias en Veerle

getuigen over hun woonkrediet bij vdk bank