Het is al altijd onze missie om de centen van spaarders en beleggers niet alleen te investeren, maar ook te laten renderen in projecten van eigen bodem, die bovendien goed zijn voor onze planeet. Energiecoöperaties zijn daarbij één van de manieren om het geld van onze spaarders succesvol aan het werk te zetten via duurzame projecten.

Het is dan ook niet voor niets dat we de allereerste kasbon in België met energie-impact lanceerden om organisaties, bedrijven en projecten te helpen financieren die bijdragen tot een beter leefmilieu en een duurzamere economie. Mensen die kiezen voor een betere toekomst, voor zichzelf, voor hun kinderen en kleinkinderen, voor de streek én de planeet, die zullen bij vdk bank altijd een enthousiaste en betrouwbare partner vinden.

De investering in deze windturbine is er vooral één in toekomst. Windenergie is een sector in volle ontwikkeling en is onmisbaar om de omslag naar groene energie te maken. Met vdk bank willen we daar mee onze schouders onder zetten in heel België.