De uitdaging

  • Je staat dagelijks in contact met klanten, via mail of telefonisch, en helpt hen verder bij hun bancaire vragen. 
  • Je volgt de klantendossiers op en houdt deze administratief up-to-date. 
  • Je biedt ondersteuning aan jouw commerciële collega’s (relatiebeheerders). Je bereidt prospectie- en retentiegesprekken voor (o.a. opmaken van een presentatiemap, opmaken van klanten- en/of portefeuilleoverzichten) en volgt nadien de gemaakte afspraken verder op. 
  • Je treedt op als spreekbuis tussen de klant en onze Back-Office-afdelingen. 
  • Je beheert en structureert onze (digitale) klantendata. 

Jouw profiel

Voor deze functie zijn we op zoek naar een nieuwe collega met volgende kwaliteiten / talenten:

  • Je hebt een bachelor-diploma op zak en kan terugblikken op een eerste relevante werkervaring;
  • Je kan je vlot uitdrukken in het Nederlands, Frans en Engels;
  • Je denkt steeds in oplossingen en bent uitermate klantgericht;
  • Je bent een fijne en positief ingestelde teamplayer;
  • Je bent communicatief, diplomatisch, pragmatisch en nauwgezet;
  • Maturiteit en discretie typeren jou volledig;
  • Je kan moeiteloos prioriteiten stellen en zelfstandig werken vormt geen probleem;
  • Je hebt een doorgedreven kennis van de MS Office toepassingen en je bent vlot in het aanleren van verschillende software tools.

Ons aanbod

Bij vdk bank kan je rekenen op:

  • Een uitdagende functie in onze hoofdzetel in het centrum van Gent.
  • De vrijheid om je eigen ideeën en acties voor te stellen en te realiseren.
  • Collega’s met een gezonde visie op bankieren.
  • Een fijne werkomgeving waar mag gelachen worden.
  • Ruime mogelijkheden tot bijscholen en bijleren.
  • Mogelijkheid tot thuiswerk.
  • Een competitief verloningspakket met tal van extralegale voordelen zoals maaltijdcheques, ecocheques, groeps- en hospitalisatieverzekering, …
Contact