De uitdaging

  • Je controleert en verwerkt specifieke aanvragen uit het betaalverkeer: betaalkaarten, individuele overschrijvingen van klanten en collectieve overschrijvingen in opdracht van sociale secretariaten, Europese domiciliëringen en cheques.
  • Je verwerkt specifieke aanvragen met betrekking tot betaal- en spaarrekeningen: salderingen, titulariswijzigingen, titulariscontrole, opmaken van attesten.
  • In het kader van de Bankoverstapdienst voer je aanvragen uit of verstuur je aanvragen via het interbancair Switchplatform.
  • Je verwerkt de aanvragen voor huurwaarborgen: je blokkeert de spaarrekeningen en verstuurt brieven naar de verhuurders. Je saldeert de huurwaarborgrekeningen.
  • Rekeningen met een debetstand volg je op en je verstuurt brieven in het kader van debiteurenbeheer.
  • Je voert acties uit naar aanleiding van een beslag op vdk-rekeningen en volgt het beslagdossier op.
  • Je beheert de betwistingsdossiers voor transacties met debetkaarten.
  • Je bent het aanspreekpunt bij vermoeden van frauduleuze transacties op betaalrekeningen.
  • Je bent het aanspreekpunt voor de commerciële medewerkers voor alle aspecten uit het betaalverkeer. Dagelijks analyseer je de vragen van commerciële medewerkers en zoek je naar oplossingen voor eventuele problemen.

Jouw profiel

  • Je hebt een bachelordiploma op zak.
  • Je hebt kennis van producten uit het betaalverkeer.
  • Je bent op de hoogte van de digitale trends in het betaalverkeer en je omarmt elke evolutie.
  • Je hebt een scherp oog voor detail en bent zeer opmerkzaam.
  • Je werkt nauwgezet en gestructureerd.
  • Je bent in staat om (technische) problemen te detecteren naar aanleiding van meldingen van incidenten door klanten of commerciële medewerkers en deze over te maken aan specialisten.
  • Je hebt een goede kennis van MS Office toepassingen.
Contact